woensdag 3 december 2008

thing 31

Hoe staat het intussen met mijn list van Learning 2.1 discoveries? Daar lijkt misschien weinig voortgang in te zitten , maar dat valt toch best mee. Thing 31: Get Organized with Plaxo bijvoorbeeld probeerde ik in maart van dit jaar al 'ns uit.

Get Organized door social content te koppelen aan je profiel. The Plaxo crew "zorgt dat je contact kunt blijven houden met al je vrienden en kennissen". Wil je weten wat daarmee bedoeld wordt: take the tour!

Wat ik er persoonlijk van vind? Als je al je internetactiviteiten wilt delen en die van 'friends' wilt bijhouden, is Plaxo wellicht handig. Maar... wil ik dat? Nee dus, want veel meer dan spelen heb ik met m'n Plaxo-account niet gedaan.

En ik speel gewoon verder: Google Friend Connect 'ns uitproberen...

2 opmerkingen:

anja zei

Goh, ik heb nog veel dingen te gaan! Heb even gekeken op de Plaxo en Google Friend Connect, het lijkt een iets uitgebreidere versie van hyves, toch?

marlies zei

Ja joh, 23 dingen is nog maar het begin...

Hyves is veel meer een 'gesloten' netwerk. Heb je de Plaxo-tour genomen? Dan zie je de verschillen.

En hier is een voorbeeld van Google Friend Connect in de praktijk.