zaterdag 25 oktober 2008

thing 30

En nu... something completely different: een ding over het fenomeen LOLcats. Oftewel: LOL (= Laughing Out Loud) met katten die in broken English 'praten'.

Er zijn meer dan genoeg foto's te vinden op de LOLcat-sites. En niet alleen van katten maar ook van honden, celebs, look-alikes (Doan forget 2 try dis wan!) en nog veel meer. En er is zelfs een wiki Speak LOLspeak!

Ik ben echter iets dichter bij huis gebleven. Ik heb mijn kat geleerd how to speak Lolcat en vervolgens met een Lolbuilder m'n eigen LOLcat gemaakt.


8 opmerkingen:

anja zei

Jouw kat spreekt klare taal!

marlies zei

Midas said: "I has 2 cuz she doan understand dat im not pleezd bout dis".

Katja zei

Nou Lies,
Murphy is zich het apezuur geschrokken van deze (leuke!) foto van jouw kat. Die komt ie liever niet in het donker tegen....

marlies zei

Midas said: "I can has dawg in dark plz?"

Margareth zei

Zo, dat gebit ziet er een stuk beter uit dan van onze Miw.

Jeanne zei

van zo'n katten krijg ik nou een kater !!!

marlies zei

@ Jeanne: In RL (Real Life) is Midas een hele aardige poes hoor! Ik heb de foto 'n beetje gemanipuleerd.

lucinda zei

Lijkt die van mij wel! Bob heeft ook van die lange tanden voor..bijt lekker door ;-)